30.10.06

Hejsa

Thank you for all wonderful greetings :o)

21 comments:

  1. Hi,
    I love your site. I have been looking around and saw the gold and silver texture and was wondering how to download them. we you click on download you get another web page with a small gold square on it.
    Could you help me.

    ReplyDelete
  2. Hi Lori
    Just click on the link: Click HER to download more backgrounds like this one.
    And you will come to the page with all the patterns ;o)
    Thank you :o)

    ReplyDelete
  3. Anonymous23.3.08

    Hej Anna
    Det ser super godt ud, din nye side som har fået et nyt look.
    Jeg var nu også vild med det , som det var før.
    Du har en helt fantastisk fantasi og et flair for design og stil.
    Du er en stor inspiration.
    Ja, og så er der altid hjælp at hente hos dig, både her og der.
    Knuz Vivi

    ReplyDelete
  4. Hejsa Vivi
    1000 TAK ;o)
    jeg kunne bare desværre ikke bruge siden fuldt ud med designet jeg havde før, ærgeligt nok var det for smalt til mange af de ting som er på siden :-/
    Klemz Anna

    ReplyDelete
  5. Anonymous16.5.08

    wauw flot ny side så er det vist også længe siden jeg har været her sidst
    mange knus fra B

    ReplyDelete
  6. TAARK søde Boletchen ;o)

    ReplyDelete
  7. Anonymous16.6.08

    Heiij Didda!

    Suuuuser lige ind for at hilse på, -og suuuuuser ud igen ;-))))))))
    Oh!! jeg MÅ tage mig tid i nær fremtid, her ser lækkert ud, fine lokaler du holder og så meget du har sat frem til os uhmm ;-))))
    Kommer ind igen senere på ugen :)

    Krammere fra -du gætter det aldrig og har godt af lidt hjernevriderri et stykke tid <:oP¨

    ReplyDelete
  8. Næææee det kan jeg ikke gætte, du rutter nu heller ikke med hiiints *LOL*

    ReplyDelete
  9. Anonymous20.6.08

    Hejsa.
    Hvor er det dog nogle skønne ting du har lavet. Jeg er HELT nybegynder i at lave psp, og jeg er lidt bange for at loade noget ned....men her turde jeg godt....eller jeg kunne simpelthen ikke lade være.
    TAK fordi du lægger så flotte ting ud. Jeg kommer bestemt igen.

    Mange hilsner fra MONA ADELE

    www.adelesdolldesign.dk

    ReplyDelete
  10. Winnie12.6.09

    Hej Didda
    Sikke en fantastisk flot hjemmeside du har fået lavet dig her. Jeg ønske at jeg kunne lave noget der lignede :-)
    Rigtig mange dejlige ting du har.
    Kikker helt sikkert ind en anden dag :-)
    Knusser
    Winnie

    ReplyDelete
  11. Hejsa Winnie
    1000 TAK og vrøvl med dig, du kan sagtens og mere til ;o)
    Klemz

    ReplyDelete
  12. zrincx10.11.09

    Flot side, mange gode findings. Seldom to see Poser addicted vikings. Sweet. :D

    Zrincx

    ReplyDelete
  13. Hejsa zrincx
    Tak for roser ;o)

    Ja vi er ikke helt så mange som resten af verden =D

    ReplyDelete
  14. Dear Didda thank you very much for PSP Tubes,Poser and Bruhser its beautifull kiss kiss and hugs from maira germany

    ReplyDelete
  15. Hi Maira
    You are most welcome ;o)

    ReplyDelete
  16. Sternenfee4.9.10

    Hallo
    ich komme aus Deutschland und ich bin begeistert,
    deine Arbeiten sind so klasse und deine HP ist super.
    vielen Dank auch für die freebies
    danke dir

    ReplyDelete
  17. Hallo
    Ich bin froh, Sie können es verwenden ;o)

    ReplyDelete
  18. Want to say Hello and a warm welcome to http://3Dream-studios.net
    Very nice side here ♥

    ReplyDelete
  19. Thank you so much ;o)

    ReplyDelete
  20. Anonymous14.1.12

    Thanks for the gift

    made this:

    http://benbischop.deviantart.com/gallery/#/d4m8ptw

    Grttzzz,
    Ben Bischop.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow looks cool! Thanks for sharing ;o))))

      Delete

Follow Me on

•:*´¨`*:•Twitter•:*´¨`*:• - OR - •:*´¨`*:•Facebook•:*´¨`*:•